Konie nie należące do żadnej armii 1. Źrebię - Nie należy do żadnej armii. Jest dzieckiem do osiągnięcia roku. 2. Pomocnik - Jeśli chce to należy do armii, jeśli nie to nie.
ZAK (Zwykła Armia Koni) 7. Strażnik - Należy do ZAK. 8. Zwiadowca - Należy do ZAK. 9. Wojownik - Należy do ZAK. 10. Dowódca ZAK
PAK (Potężna Armia Koni) 11. Koniuszy - Należy do PAK. Posiada jad unieruchamiający ofiarę na 20 min. 12. Koniownik - Należy do PAK. Posiada jad unieruchamiający ofiarę na 20 min i potężną siłę. 13. Koniowiec - Należy do PAK. Posiada jad unieruchamiający ofiarę na 20 min, potężną siłę i nieśmiertelność. 14. Dowódca PAK - Posiada wszystkie te moce oraz jedną dowolnie wybraną.
MAK (Magiczna Armia Koni) 15. Czarodziej - Należy do MAK. Posiada 5 dowolnie wybranych mocy i skrzydła. 16. Mag - Należy do MAK. Posiada 6 dowolnie wybranych mocy i skrzydła. 17. Mistrz - Należy do MAK. Posiada 7 dowolnie wybranych mocy i skrzydła. 18. Dowódca MAK - Posiada 8 dowolnie wybranych mocy i skrzydła.
Inne 4. Zielarz - Nie należy do żadnej armii. Posiada swoją lecznicę. Uzdrawia. 5. Doradca - Nie należy do armii, ale może zostać do niej powołany, w razie potrzeby. 6. Mędrzec - Nie należy do armii, ale może walczyć. Posiada 8 dowolnie wybranych mocy oraz nieśmiertelność.
Alfa, Beta i Gamma 19. Książę/Księżniczka Gamma - Przyucza się, jak dowodzić ZAK. Może organizować treningi ZAK. 20. Książę/Księżniczka Beta - Przyucza się, jak dowodzić PAK. Może organizować treningi PAK. 21. Książę/Księżniczka Alfa - Przyucza się, jak dowodzić armiami, sprawować władzę nad stadem oraz organizować treningi. Może walczyć w każdej armii. 22. Ogier/Klacz Gamma - Dowodzą ZAK. 23. Ogier/Klacz Beta - Dowodzą PAK. 24. Klacz Alfa - Dowodzi MAK, PAK i ZAK. Ma pęłnię władzy.
|